úterý 26. března 2013

FOB rocks my socks

Od teď se může dost dobře stát, že budu blog zavalovat naprosto nesmyslnými a krátkými články.

But why the hell not?
After all, this place is mine. 


Takže k věci.
Kdysi dávno jsem byla velmi super emo dítětem.
A poslouchala jsem FOB.
A moc jsem je milovala.
Nepřežila bez nich jediný den.
A jak léta ubíhala, poslouchala jsem je čím dál tím míň, až jednoho dne zmizeli z mé knihovny. A z pravidelného poslouchání se stalo poslouchání příležitostné.
Vydávali dál svá cd a nějak nedosahovala kvality From Under The Cork Tree a alb dřívějších.
A pak se dali na hiatus.
Hmmmm, hmmmmmmm.
A pak nastala má krize identity - teď jsme v době kolem listopadu 2012.
A oni se vrátili na scénu!
Od té doby se hodně změnilo. (a něco se nezměnilo vůbec xD)
A mně neustále něco chybělo. Přepínala jsem písničky a nic se mi dostatečně nezamlouvalo.
Až dnes mě to napadlo!
Půjdu si znova poslechnout Korka!

Bylo to ono. Bylo to to, co jsem hledala. Mé zvukovody jsou spokojeny. 
A jsem šťastná C:


2 komentáře: